środa, 28 marca 2012

Filmik

Jakaś Directionerka z Polski nagrała wzruszający filmik. Z prośba o przyjazd chłopaków do polski. Wielki szacunek dla dziewczyny.
A to filmik:

Tłumaczenie:
"Najdrożsi One Direction, spotkanie was nie jest już opcją, więcej.
To coś co muszę zrobić, chciałabym być bogata mogłabym wtedy do was polecieć.
Stać obok i tylko patrzeć jak doskonali jesteście. Chce iść na jeden koncert oraz być w stanie dotknąć waszych rąk podczas śpiewania na scenie i uśmiechać się do mnie. To czyni mnie smutną, że jedyny sposób, jaki będę mieć możliwość zobaczenia was jest przez ekran komputera. Nikt nigdy nie mógłby mnie tak uszczęśliwić jak wy. Sprawiacie że jestem szczęśliwa gdy budzę się każdego dnia. Możecie mi pomóc przejść przez wiele stresu. Nie może być dnia gdy nie myślę o was. Dziękuje że byliście, gdy innych nie było. I dziękuje za to że się zatrzymaliście gdy nie byłam wystarczająco silna. Denerwuje mnie to że nie mogę was zobaczyć podczas trasy koncertowej z Big Time Rush. Więc proszę przyjedzcie do Polski. Macie tak wielu fanów tutaj. Czekamy na was tak długo. I staramy się być zauważeni przez was. Nie zawsze się udaje. Ale wiecie co? Nigdy się nie poddajemy. Jesteśmy mocni i będziemy walczyć o nasze marzenia. Chcę tylko powiedzieć Dziękuje. Dziękuje bardzo za udzieleni mi nowej rodziny o nazwie DIRECTIONERS. Mam nadzieję że zdajecie sobie sprawę jak wielu fanów macie w Polsce."

Trochę długie ale warto było dla was przetłumaczyć <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz