czwartek, 31 maja 2012

Fakty part 10

201."Naprawdę nie wiem co przyciąga do mnie dziewczyny!" - Harry.
202.Harry chce, żeby Louis był świadkiem na jego ślubie.
203.Muzyczną inspiracją Harrego jest Elvis Presley.
204.Zayn kocha horrory.
205.Gdy będę miał dziewczynę, będę rozśmieszał ją cały czas." - Niall.
206."Jestem zorganizowany i zawsze wiem, gdzie są moje rzeczy, podczas gdy Louis i Harry mają wszędzie wysypisko śmieci." – Zayn.
207.Harry miał 7 lat, kiedy jego rodzice się rozwiedli. "Dziwnie się wtedy czułem. Pamiętam, że dużo płakałem." - mówi.
208. Co robi Niall, kiedy ma wolny dzień? "Wstaje, pierdzi, je, słucha muzyki, pierdzi, tweetuje, pierdzi, je, idzie spać."
209.Harry był bardzo szczęśliwy kiedy jego mama poznała jego obecnego ojczyma Robina i on się jej oświadczył.
210."Nienawidzę kiedy dziewczyny udają głupie, sądząc, że to słodkie. Inteligencja jest bardziej seksi." - Niall.
211."Lubię zabawne i wyjątkowe dziewczyny, ale one nie mogą być wyższe ode mnie." – Niall.
212."CZUJĘ, ŻE MAM MOKRO!" - reakcja Nialla na to, że 1D stali się numerem jeden w Anglii.
213.Harry potrafi grać na gitarze.
214.Liam opisuje siebie w 3 słowach: głodny, szczęśliwy, uśmiechnięty.
215."Jestem zadowolony z tago, że mam siostrę. Mówi mi, jak mam obchodzić się z dziewczynami." - Harry.
216.Liam potrafi rano tak długo śpiewać "The Lazy Song" dopóki Zayn, w końcu, nie zwlecze się z łóżka.
217.Niall zawsze jadł na lekcjach.
218.Zayn nie śpi pod kołdrą ani kocem
219.Harry ukradł raz Niallowi kartę kredytową i zapłacił 8.000 funtów za swoje warsztaty.
220."W paskach najlepiej jest mi, nikt inny nie może w nich chodzić. Nie, nie!" - Louis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz