czwartek, 17 maja 2012

Newsy

1.Eleanor ma dziś egzamin. Louis odwiedził ją na uczelni życząc jej powodzenia.

Jeszcze Tweet Louis'a:
<klik>
2.Harry podobno jest w domu w Holmes Chapel (zdjęcie z wczoraj):

3.Niall szykuje jakieś party, wykupił chyba cały dział alkoholowy w TESCO.
4.Liam wczoraj bawił się z Mazzem i Andym, Andy dodał to zdjęcie na swojego twittera z podpisem: "Dlaczego Liam zawsze domaga się chodzić na rękach! haha ":

5.Plotki mówią, że Zayn spędził noc u Perrie i dziś rano opuścił jej lokum(Ja w to za bardzo nie wieże gdyż na 99% Perrie ma chłopaka).
6.Harry miał wczoraj dwie różne skarpetki. (Styles, przestajemy śnić i się budzimy ;D)
7.Podobno Niall w sobotę idzie na mecz z Paulem.
8.Liam oglądał wczoraj z Mazzem i Andym film "HOSTEL".(widziałam ten film ;) pełno w nim krwi)
9.Liam wraz z Andym i Mazzem są w Londynie.
10.Louis jest nadal w Manchesterze.
11.‎2 godziny temu Harry był na Selfridges Oxford Street.
12.Głosujcie na 1D (na ulubiony zespół): <klik>
13.Chłopcy 15 na lotnisku:

14.Louis zna wszystkie piosenki z "Upiora w Operze".
15.Już wiemy gdzie tak się Zayn szlaja:



Nie miałam czasu na informatyce tego dodać, bo robiłam projekt więc dodaje teraz ;)
Co do konkursu w najbliższych dniach pojawią się dalsze informacje ;D
Mam nadzieje że weźmiecie udział xD

Dałam zakładki do faktów Wiki i do paru innych rzeczy <33 mam nadzieję że się podoba ;dd

By Pati ♥

2 komentarze:

  1. Anonimowy5/17/2012

    czyli że co .. Zayn spędził z nią w końcu noc czy nie ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. to są plotki ale w każdej plotce jest troche prawdy.

    OdpowiedzUsuń