środa, 23 maja 2012

Newsy

1.Dziś gdy wszyscy spali chłopaki byli na basenie.
2.Mam jeszcze parę zdjęć chłopców z wczorajszego koncertu:

Aawwwwww..... ^^^^



3.Zayn ani nie potwierdził jego związku z Perrie ani nie zdementował plotek.
4.Pierwszy trend #showergel został wymyślony przez nikogo innego jak Zayn.
5.Dzisiejszy telefoniczny wywiad z Zayn'em : <klik>
6.Jak na razie chłopcy nie współpracują z Justinem Bieberem nad żadną piosenką
7.Zayn i Louis zawsze najbardziej tęsknią za UK, za rodziną kiedy są w trasie.
8.Chłopcy 4 godziny temu byli w sklepie.
9.Na Twitterze wszystkie fanki z USA pisały że chłopcy są w NY, a nie w Virgini.


Sorry że tak późno ale teraz dopiero się dorwałam ;/
i laptop mi szwankuje ;/
więcej newsów dodam po 22 albo rano o 7 ;)

Moje gg: 43166450 piszcie a chce ktoś mój numer telefonu ??

By Pati ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz