środa, 23 maja 2012

Newsy

1.Ed Sheeran na jednym z ostatnich wywiadów wspomniał o przyjaźni z One Direction, a głównie Harrym. Przyznał, że często spali u siebie na kanapach, pożyczali gitary itp
2.Chłopcy w końcu spotkają się z Ollym.
3.Wczoraj Niall napluł sobie do fontanny, która stoi przed hotelem chłopców.
4.Niall spędzał dzień z kuzynką Katie.


5.Niall z Drew'em:

6.Niall i Katie plotkowali o swojej kuzynce Emmie.
7.Chłopcy po koncercie jadą 7 godzin do Virgini.
8.Po dojeździe do Virgini chłopcy będą mieli dzień przerwy, kolejny koncert 24.
9.One Direction wkroczyli dziś na scenę o godzinie 1:30 naszego czasu.
10.Znowu chłopcy byli na siłowni:

11.Harry i Niall:

12.Próba:

13.Trendsy z nocy:

14.Zdjęcia za kulis dzisiejszego koncertu:


15.Zayn i papieroskiem przed odlotem:

16. Zdjęcia jakie chłopcy mają w paszportach i też takie dostają ochroniarze :

17.I ostatnia i najgorsza wiadomość, ZAYN I PERRIE SĄ RAZEM ;/ Parę godzin temu wyciekły ich zdjęcia podczas żegnania się przed wylotem do USA. Zobaczcie:





Jestem załamana ;/
Perrie nie jest dziewczyną dla Zayn'a !
No ale cóż musimy to uszanować ;/ 

A chciała by któraś z was mój numer ??? 
Bo jak tak chętnie podam żeby popisać ;/

By Pati ♥

8 komentarzy:

  1. Ta ostatnia wiadomość mnie dobiła !!!! Ale cieszę się ich szczęściem.

    To jest moje gg napisz :) 42315334

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiem ;/ tez trudno mi się z tym pogodzić ;/

      Usuń
    2. Podobno Perrie napisała na tt, że to tylko przyjacielski buziak na pożegnanie, ale nawet jeśli tak powiedziała.. to nie bardzo w to wierzę.
      Boże.. zazdroszczę jej. ;'<

      Hahahah, znalazłam małe pocieszenie. Popatrz jak nisko są spodnie Zayn'a na ostatniej fotce. *___* :DD

      Usuń
    3. Perrie nie ma tt po pierwszej akcji z Zaynem hejtowali ją i usunęła.

      Usuń
    4. Czyli plotki ;]

      Usuń
  3. Anonimowy5/23/2012

    dopiero teraz znalazłam tego bloga. Jest bardzo fajny! :)
    jeśli masz ochotę pogadać, to zapraszam ;) gg: 8067943
    Annabeth :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5/23/2012

    Jeśli możesz, to napisz na moje gg ;)
    chciałam się zapytać o kilka rzeczy, a tam będzie dużo łatwiej ;)
    Annabeth

    OdpowiedzUsuń