sobota, 12 maja 2012

Samobójstwo ;(

Dziewczyna o imieniu Demiza nie żyje z powodu hejtów innych ludzi ! Popełniła samobójstwo5 dni temu! Broniła zespołu, tego, że byłą Directionerką. Zebrały się na nią setki ludzi ,którzy hejtowali ją bardzo długo. Nie wytrzymała psychicznie.

Tłumaczenie jej pożegnalnego Tweeta:
"Postanawiam zakończyć moje cierpienie, dzięki @DaniellePeazer & @onedirection za uczynienie mojego życia lepszym. ale nie mogę już więcej .. udaje się do lepszego miejsca." ;(

Link do jej Twittera: <klik>

Czego ona była winna ?! Za co umarła ?! Za to ze kochałam zespół 1D z całego życia !! A ci co ja hejtowali  nie mogli uszanować tego że ma swoich idoli !! Zamiast zająć się swoim życiem dręczyli ją !! Nie ma wytłumaczenia dla tych ludzi !!

Demiza [*] Spoczywaj w pokoju !


16 komentarzy:

  1. biedna dziewczyna [*] RIPDemizaDirectioner ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/12/2012

    ludziom już się na prawdę w głowach pierdoli.!
    biedna broniła tylko swoich idoli.
    jeżeli teraz dzieją się takie rzeczy to boje się pomyśleć co będzie za 5 lat.
    RIPDemizaDirectioner.;c
    [*][*]

    OdpowiedzUsuń
  3. RIPDemizaDirectioner
    Biedna ;(
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5/12/2012

    Umarła jedna z naszych sióstr bo Directioner to jedna wielka rodzina ... mam nadzieje że jest jej tam lepiej niż tutaj ;( [*]

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5/12/2012

    Ja pierdziele, czy wy zastanawiacie się co piszecie . ?! Ta Demiza miała nie tak w głowie -,- Weźcie się ludzie ogarnijcie . Możecie lubić muzykę 1D ale i tak co najwyżej dadzą wam autograf i na tym koniec :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5/12/2012

      ZGADZAM SIĘ ! idiotka i tyle w temacie.

      Usuń
    2. Anonimowy4/29/2013

      Och tak pierdolony anonimie.. Co kurwa a ty kogo słuchasz ? Wiesz czasami myśle czy to wy macie dobrze w głowie .!!

      Usuń
  6. o boże! co za debile mogli coś takiego zrobić?
    przykro mi, że się zabiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5/13/2012

    ja pierdole kurwa o takie cos umierac?! czy was juz do cholery pojebalo?!?!?!?!?! Jak na moj zespolby wjezdzano to na pewno bym sie nie zabila!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5/13/2012

    Nie musicie jej tu kurwa obrażac z jakąś "idiotką"! Pewnie biedną dziewczynę przezywali, gnębili i nie wytrzymała! Tu na pewno nie chodziło o to że ktoś powiedział "1D są głupi". Musiała wiele wycierpieć a wy nie ważcie się jej obrażać, to straszne co sie stało! Strasznie mi jej żal. Jeden członek naszej wielkiej rodziny odszedł :' (

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku oni obrażali tylko zespół, ona go broniła. Ale z biegiem czasu wszyscy zaczęli ją przezywać, gnębić i nie wytrzymała. Nie każdy ma silną psychikę ;( Więc nie obrażajcie jej to mogło się przytrafić każdemu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/13/2012

    Moje zdanie jest takie, że to wcale nie chodziło tylko o zespół. Każdy ma prawo do własnej opinii, ale hejterzy nie rzucali się na zespół, tylko na nią, za to, co robiła. Zapewniam Was, że wszyscy, którzy napisali o tej dziewczynie "idiotka" lub podobnie, nie byliby w stanie wytrzymać chociaż części tego, co wytrzymała Damiza, dopóki żyła. Może to i moje samolubne zdanie, ale przeszłam coś podobnego, i naprawdę nie zdajecie sobie sprawy, jak to cholernie niszczy człowieka. Owszem, nie musiało się to skończyć zabójstwem, ale teraz na sumieniu mają ją ci, którzy do tego doprowadzili.
    Pozdrawiam, anonimowa Directionerka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy5/13/2012

    co 5 sekund ginie jedna osoba na świecie a wy piszecie o jakiejś biednej bo chyba psychicznej dziewczynie

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy5/13/2012

    Nie chce mi się wierzyć, ale nawet jeśli to prawda, to naprawdę była idiotką, żęby zabić się z tak błahego powodu... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Można coś/kogoś lubić, ale trzeba mieć nieźle nasrane w głowie żeby się przez to zabić. No i również uważam, że gówno prawda :3

      Usuń