niedziela, 3 czerwca 2012

Fakty part 13

261.Zayn miał 8 lat, kiedy napisał swój pierwszy listmiłosny.
262."Patrzę na tyłek dziewczyny. Nie na jej piersi czy nogi." - Niall.
263.Niall i Harry najczęściej tweetują ze swoich iPhonów, Zayn i Louis z BlackBerry, a Liam zAndroida.
264.Liam zawsze musi upewnić się czy jego dziewczyna jest szczęśliwa, bo to jest coś co czyni szczęśliwym jego.
265.Liam studiuje technologię muzyczną na City ofWolverhampton College.
266.Harry nie lubi, kiedy używa się przy nim słowa"fuck".
267."Najbardziej bezczelna rzecz, jaką zrobił Niall?", Louis & Harry: "Wszystko co robi jest bezczelne."
268.Zayn, Harry i Louis są za Menchesterem.
269.Louis zawsze na powitanie klepie Harryego po tyłku.
270.Zayn uwielbia buty z Nike.
271.Harry chciałby wykonać skok ze spadochronem.
272.Zayn i Liam najczęściej całują dziewczynę w szyję.
273."Co zrobiłeś kiedy fanka poprosiła cię o podpisanie się na jej piersiach?" Harry: "Zapytałem na której."
274."Kiedy Niallowi się nudzi, albo się denerwujezaczyna tańczyć dziwny irandzki taniec." - Louis.
275.Raz Harry uderzył mnie w twarz swoim penisem. Miałem go na twarzy! Kto nie byłby zazdrosny?" - Louis.
276.Harry nienawidzi palenia, narkotyków i bąków Nialla.
277.Zayn mówi, że nadal jest bardzo nieśmiały i musi minąć dużo czasu, zanim się przed kimś otworzy.
278.Zayn kocha tatuaże, lubi dziewczyny, które jakiś mają.
279."Kiedyś na spotkaniu z fanami skoczyłem Liamowi naplecy, a zaraz po tym przez przypadek z nich spadłem." - Louis.
280.Zayn uważa, że niskie dziewczyny są słodkie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz