piątek, 8 czerwca 2012

Fakty part 18

361.H:"Na trzecie urodziny dostałem rower" Louis:"Jakie to słodkie" H:"Było ciężko nauczyć się jeździć, ale jestem Harry Styles"
362.Niall:"Raz, gdy byliśmy u Harry`ego w domu, on udawał wieloryba. Jego mama weszła do pokoju i powiedziała, że ma przestać wydawać "te" dźwięki"
363."Kiedy jestem smutny idę do łóżka Harry`ego. Jest jak chusteczka na łzy, kiedy bawisz się jego lokami od razu czujesz się lepiej"-Louis.
364.Romantyczną randką byłaby dla Harrego przejażdżka na rowerach.
365.Louis:"Harry był cudownym dzieckiem, był blondynem i ciagle miał czerwone policzki" H:"Ale teraz jestem seksowny"
366.Zayn kiedyś powiedział hej do fanki przez okno samochodu, dziewczyna z wrażenia zemdlała.
367.Dziennikarz : Czy umówiłbyś się z fanką? Niall : Tak, oczywiście, że tak! Mamy tak wiele pięknych fanek.
368.Gdybym był jedzeniem, byłbym tortem urodzinowym, ponieważ jedzono by mnie co roku. ~ Liam Payne.
369.Kiedy byłem młody złamałem swój nos, więc nigdy nie będzie on miał ponownie pierwotnego kształtu. ~ Liam.
370..Fanka : Jaki był twój najbardziej żenujący moment? Liam : spodnie podarte podcza trasy.<.Fanka : Jaki był twój najbardziej żenujący moment? Liam : spodnie podarte podcza trasy.br /> 371.Niall jest zawsze śmieszny. ~ Liam
372.Nigdy nie miałem tyle radości. Kocham moich chłopców i kocham chłopców z JLS. ~ Liam.
373.Liam: Lubię dziewczyny, które są dość spokojne i przyjacielskie, które wyglądają na mądre. Uwielbiam dziewczyny z kręconymi włosami, ale po za tym jestem otwarty.
374.Chciałbym być niewidzialny. ~ Liam.
375.Wszyscy chłopcy, którzy zostawiają nasze Directioners są tak głupi, oni nigdy nie znajdą tak pięknych i gorących dziewczyn na świecie. - Niall.
376.Harry:"Kiedy dowiedziałem się, że Lou i Eleanor są ze sobą zabrałem mu wszystkie marchewki i kazałem spać na kanapie".
377.Harry musi gotować Lou serowy makaron.
378.Harry chciałby mieć młodszą dziewczynę, żeby mógł jej pokazać "tajniki życia"
379.Liam powiedział, że prawdopodobnym lekiem na One Direction Infection jest pocałowanie Harryego
380.Bycie nagim sprawia, że czuję, że żyję. Każdy powinien to robić"-Harry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz