wtorek, 19 czerwca 2012

KONKURS - ZWYCIĘZCA

Konkurs wygrała pewna dziewczyna :)

Przyszło wiele prac i wybór był trudy ale wybrałam to opowiadanie:

Pewnego wrześniowego popołudnia, oczywiście spędzanego w szkole, siedząc z przyjaciółkami i rozmawiając na tematy rozumiane tylko przez nas, Ola, która była Directionerką, poprosiła abym ściągnęła jej kilka piosenek 1D. Oczywiście zgodziłam się, wyciągnęłam telefon, weszłam w odpowiednią stronę. 'One Direction' kazała wpisać mi przyjaciółka. Po chwili pokazało mi się kilkanaście utworów tego zespołu. Ściągnęłam jedną piosenkę, drugą, trzecią... Później tylko wysłałam je i mogłam ujrzeć radość mojej przyjaciółki. Wieczorem postanowiłam przesłuchać ściągnięte wcześniej piosenki. 'odtwórz' i po chwili słuchałam idoli przyjaciółki. Głosy chłopaków świetnie się komponowały, muzyka wpadała w ucho... Chwilę później podłapałam refren i próbowałam śpiewać razem z chłopakami. Zerknęłam na tytuł - 'what makes you beautiful'. Zasiadłam przed komputer, włączyłam wyszukiwarkę i znalazłam tekst. Włączyłam piosenkę od początku i mogłam zagłuszać moim fałszem głosy chłopaków, udając, że śpiewam razem z nimi. Aby nie kończyć na tym, że znam tylko jedną piosenkę, a nie wiem jak nazywają się członkowie zespołu, uruchomiłam wujka Google i wpisałam 'One Direction'. Wyskoczyło mi mnóstwo wyników, ale ja postawiłam na ciocię Wikipedię. 'One Direction - brytyjsko-irlandzki boysband. W jego skład wchodzą Liam Payne, Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik i Niall Horan...' Przeczytałam wszystko. 'ok. o chłopakach już coś wiem... teraz czas na zdjęcia!' Na pierwszy ogień w grafice google poszedł Harry Styles. Słodki chłopak z burzą loków na głowie. Na kilku zdjęciach zauważyłam dołeczki w jego policzkach. Teraz kolej na Louis'a Tomlinson'a. Szarozielone, głębokie oczy. Zdziwiło mnie to, że prawie na każdym zdjęciu miał bluzkę w paski... i często miał szelki. Ale idziemy dalej... Niall Horan. Chłopak o nieziemsko pięknych niebieskich oczach. Blond czuprynka i słodki uśmiech... Och i Ach! Liam Payne - znalazłam zdjęcia w różnych fryzurach - proste i kręcone włosy. Bardziej podobały mi się loczki, ale w prostych także podbijał moje serce. I ostatni, ale oczywiście nie najgorszy - Zayn Malik. Uśmiech, oczy, włosy... Omnomnomomnom! Każdy z nich miał w sobie to coś... Coś niezwykłego. Najbardziej w głowie zawrócił mi blondyn... Przesłuchałam także inne piosenki 1D, obejrzałam mnóstwo filmików. Przy niektórych płakałam ze śmiechu! Nagle w głowie zapaliła mi się żarówka. Odeszłam od komputera i dorwałam teczkę z plakatami. Znalazłam ich dwa plakaty! Wiedziałam, że kojarzyłam tę nazwę. Wyjęłam je i po chwili zdobiły już moją ścianę. Poczytałam jeszcze o chłopakach, o początkach ich kariery, ponownie obejrzałam filmiki... Nawet widziałam ich teledysk na kanale muzycznym! Robiąc to wszystko na mojej twarzy pojawiał się coraz większy uśmiech. Musiałam to przyznać... ZAKOCHAŁAM SIĘ W ONE DIRECTION! Ta miłość trwa do dziś, ale ze zwiększoną mocą, i wiem, że będzie trwała dłużej. :)

WSZYSTKIM ZA UDZIAŁ W KONKURSIE BARDZO ALE TO BARDZO DZIĘKI !!! :DDDD

I jeszcze prośba do autorki opowiadania jeśli  mi nie odpisze na e-maila lub się ze mną nie skontaktuje w sprawie losowania ilości plakatów do Niedzieli będę zmuszona wybrać innego zwycięzce !!!


Jeszcze raz dzięki !! :D

I gratuluje zwyciężczyni :)

By Pati ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz