niedziela, 17 czerwca 2012

Newsy

1.Harry i Josh :
Zdjęcie: stvsertcetvserer Hazza, Josh... *___________________*

2.Bieber w  nowszym wywiadzie w gazecie Fabulous, zapytany o 1D powiedział, że są naprawdę świetni.
3.Do trasy koncertowej w 2013 roku zostało dodane Memphis.
4.Mała rozmowa fanka + Niall : F: Słyszałam, że podobasz się Demi Lovato. Niall: Mam taką nadzieję. :)
5.Nowa sesja Danielle :

  

  

6.Emma (mama Lux, stylistka 1D), Harry, Zayn, Louis i Lux byli w Starbucks.
7.Ekipa serialu iCarly była na koncercie 1D w LA.
8.Chłopcy byli nie dawno w centrum handlowym w LA.


Wszystkie tatuażem Zayna :
Zdjęcie: Miał jeszcze tatuaż "Urodzony szczęściarz", ale przykrył go serduszkiem ;)


 " POLACY Nic się nie stało !!! Nic się nie stało !!! *
Walczyli ale niestety się nie udało :(

Zdjęcie: Szczęsny (tak nie na temat)



' Czułem się jak we śnie, miałem świadomość że teraz jest moja szansa. Bardzo chciałem pomóc drużynie - mówił po meczu Przemysław Tytoń. '

I NOWINKA :
" Przemek Tytoń został pierwszym bramkarzem w historii mistrzostw  Europy , który wyszedł z ławki rezerwowych i obronił rzut karny  ".


LAJKUJEMY !!!!!!!!!!!!!!
http://www.facebook.com/OneDirectionSensMojegoZycia

Następna krzyżówka jutro lub we wtorek ♥



WCHODZIMY NA BLOGA !!!
I FOLLUJEMY  @busiax33  !!!!!!

już we wtorek wyniki konkursu !!!:D


1 komentarz:

  1. Jej, Dani jest taka śliczna. *-* <3
    Co do meczu: niestety nie udało się. Ale jestem pewna, że jeszcze kiedyś zasmakują wygranej. :)

    [trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń