sobota, 30 czerwca 2012

Newsy

1.Chłopcy na próbie dźwiękowej zaśpiewali : More Than This, Use Somebody i Moments.
2.Nowe zdjęcie Danielle z Twittera :

3.Zayn dostał wczoraj obrazek od fanki :
Zdjęcie: Spójrzcie co Malik dostał od fanki! Omg, to ja się chowam z moim markerem!

4.Liam i Danielle nie mogą się skontaktować, Liamowi się coś zepsuło :(
5.Niall gra w piłkę z fanami.
Zdjęcie: Nialler gra w piłkę :D

6.Zayn i Louis jeżdżą na deskorolce.
Zdjęcie: Loui i Zayn parę minut temu na deskorolkach :D



Zdjęcie: Malik od tyłu wcześniej tego dnia :D

7.Podczas jazdy chłopcy zatrzymali się w McDonaldzie żeby coś kupić a Louis wyszedł bez spodni.
8.Niall dzisiaj na rowerku :

9.Czy Demi randkuje z Niallem ? Odpowiedź :
R: czy to prawda ze randkujesz z Niall'em Horanem z One Direction ?
Demi : nie , nie randkuje, on jest słodki i jest naprawde jednym z moich dobrych przyjaciół ,ale ja jestem single w tym momencie i moim planem jest pozostanie nim jak najdłużej.

10.Hahahahha :

11.Josh wczoraj z fanką :

12.Niall z fanem :




NHarry Styles' Dad 'Don't Get Girl Pregnant'






LARRY !! 


Znalazłam zdjęcie Danielle w ładnym stroju kąpielowy, a co za zbieg okoliczność dzisiaj kupiłam sobie podobny :D :

Mała prośba do was :)
Czytasz = Komentujesz :D
Bo już sama nie wiem czy ktoś to czyta :)




Jadę nad jezioro dlatego będę dopiero potem papapp !!  ♥

3 komentarze:

  1. Chcę zdjęcie, gdy Lou wyszedł bez spodni! *__*
    Taak Demi, taaak. Dobrze wiemy, że tak się mówi. ^^
    Zazdroszczę ci jeziora.. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/30/2012

    Noo ja też ci zazdroszczę zabierz mnie !!!

    OdpowiedzUsuń