wtorek, 31 lipca 2012

Newsy

1.Głosujemy : < klik >
2.Dzisiaj w Trendsach było : " Poland loves Ariana " i " Poland Thanks Rowling For Harry Potter " .
3.Perrie nosi na prawej ręce , mały pierścionek według znawców jest on pierścionkiem zaręczynowym !
4.Danielle tańczyła wczoraj na meczu siatkówki plażowej, POLSKA - Usa :

5.Kuzynki Zayn z Perrie, w tamtym tygodniu 22.07 :

6.Zayn z rodziną w tamtym tygodniu 22.07 :

7.Louis wczoraj w sklepie :

8.Hahahaahahhahhahah Ja tak zrobię ! : http://besty.pl/1463123 *__*
9.Lajk ? : < klik >
10.Przed studiem jest około 40-50 fanek.
11.Harry dzisiaj :
Harry arriving in his range rover about 30 minutes ago 31.07.12

Bezpośredni odnośnik do obrazka

12.Niall dzisiaj :
Bezpośredni odnośnik do obrazka



10 komentarzy:

  1. Anonimowy7/31/2012

    pierścionek zaręczynowy nosi sie na lewej ręce!

    Malik38

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie że nie ;) Po ślubie możesz wtedy przełożyć pierścionek gdzie chcesz.

      Usuń
    2. Anonimowy8/01/2012

      Tylko w Polsce pierścionek zaręczynowy i obrączkę nosi się na prawej ręce, a w pozostałych krajach na świecie na lewej...;)
      Ja mam 2 pierścionki na lewej ręce (na środkowym i serdecznym palcu), ponieważ lepiej mi się tam nosi, ale gdybym była w innym kraju to pomyśleliby, że jestem zaręczona!;DD

      Usuń
    3. Wszędzie pisze inaczej ;)

      Usuń
    4. Anonimowy8/01/2012

      Wszędzie jest napisane inaczej, ponieważ szukałaś na polskich stronach i tam ludzie kierują się tym co w Polsce...Ja sama nie jestem Polką i w moim kraju, a także wieelu innych nosi się na lewej ręce.;)

      Usuń
    5. A skąd jesteś ?;>

      Usuń
    6. Anonimowy8/02/2012

      Jestem Ormianką, ale urodziłam się w Polsce.;))

      Usuń
    7. Czyli można powiedzieć że troszkę Polką też ;) i miło mi cb poznać ;D

      Usuń
    8. Anonimowy8/02/2012

      No w sumie tak.;) Ormianką urodzoną w Polsce;D
      Mi również miło Ciebie poznać.;DD

      Usuń
  2. Anonimowy7/31/2012

    Wczoraj oglądałam mecz POLSKA-USA i właśnie widziałam te tancerki i Danielle ,ale nie byłam pewna czy to ona :D

    OdpowiedzUsuń