piątek, 21 września 2012

Fakt Part 116

1371.Niall i Liam są najbardziej podekscytowani gdy mamy spotykać naszych fanów. Skaczą wtedy jak dzieci - Louis.
1372.Ulubionym zespołem Liam'a podobno jest One Republic.
1373.Gdy byłem mały, uwielbiałem światła w windzie. Straszyłem nimi ludzi. Do czasu aż sam utknąłem w windzie na 3h - Hazza.
1374.Gdy Zayn wkurza Liam'a, ten nie rozmawia z nim dopóki Zayn go nie przytuli.
1375.Harry o epizodzie w iCarly: Nagrywanie odcinka było zabawne, ale teraz chcemy się skupić na muzyce.
1376.Niall nie mógł pójść na swój bal szkolny { studniówkę } przez One Direction.
1377.Harry bardzo łatwo się wzrusza.
1378.Chłopaki opisują swoich fanów jako bardzo bardzo oddanych i lojalnych.
1379.Kevin odszedł. Odleciał daleko - Louis.
1380.Harry nienawidzi palenia, narkotyków i bąków Niall'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz