niedziela, 23 września 2012

Fakt Part 118

1391.Kto najbardziej przytula/całuje/obściskuje fanów? Harry: Zayn. Zayn: Byłem w związku siedem miesięcy więc to nie ja. To musisz być ty, Harry!
1392.Kierowca tourbusa na twitter'ze obserwuje tylko Niall'a.
1393.Jedną z domowych rzeczy za którą Harry najbardziej tęskni to obiady.
1394.Louis: Harry jest najmądrzejszy z zespołu. Zayn: Zastanów się co mówisz.
1395."Niall to mój idol!" - Zayn. "O mój Boże, mój idol uważa mnie za idola!" - Niall.
1396.Zayn: Co byś zrobił gdybym zjadł twoje jedzenie? Niall: Nic, ogoliłbym ci głowę gdybyś spał.
1397.Niall i Harry mają najlepsze pisma - Liam .
1398.Nienawidzę jak chłopcy na złość mówią mi Boo Bear. Naprawdę tego nie nawidzę ! - Louis
1399.Jestem Niall. Ten Irlandczyk - Niall.
1400.Jakie telefony ty masz? Liam : Mam Blackberry, ale mam także Ipoda Touch i Ipada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz