piątek, 28 września 2012

Fakt Part 123

1441.Harry nigdy nie nosił szelek.
1442.Kiedy Liam przyszedł do X Factora planował śpiewać sam, ale potem poznał Zayn'a i obiecał, że kiedyś zaśpiewają razem.
1443.Gdy Niall zacznie gadać nikt nie da rady go zatrzymać, dopóki nie da się mu jedzenia - Louis.
1444.Odkąd powiedziałem że lubię marchewki, ciągle je dostaje. A więc teraz mówię - lubię Lamborgini! - Louis.
1445.Coś co przynosi Niall'owi szczęście to naszyjnik w kształcie dwóch białych skarpetek.
1446.Simon dał nam najlepszą radę. Powiedział "Bądźcie zespołem jakim chcecie być, Nie może być w tym nic nieprawdziwego" - Zayn.
1447.Mama Lou powiedziała że jego młodsze siostry mają trudny czas bo nie rozumieją dlaczego wszyscy szaleją na punkcie ich brata.
1448.Harry ma na tapecie budynki z Dublina, bo mówi że są interesujące. Ma też zdjęcie samochodu Coldplay.
1449.Harry: Gdy stałem tam i zostało jedno wolne miejsce, wiedziałem że nie mam szans.
1450.Jesteś chłopakiem który woli piersi, tyłek czy nogi? Zayn: Jestem typem który lubi wszystkie te rzeczy, ale kobiety nie są obiektami więc wole osobowość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz