czwartek, 4 października 2012

Fakt Part 129

1501.Raz koń kopnął mnie w głowę. Myślę że zwierzęta nie lubią mnie za bardzo - Harry.
1502.Niall nienawidzi herbaty.
1503.Chłopaki zgadzają się że Zayn robi najlepszy Amerykański akcent ale Niall najlepiej naśladuję Valley Girl .
1504.Mama Niall'a była na widowni podczas występu chłopaków w Today Show. Niall powiedział wtedy: Moja mama jest teraz w tłumie! Przyjechała z Irlandii!
1505.Chciałbym żeby mój pierwszy syn nazywał się Tommy. To będzie brzmiało świetnie, Tommy Tomlinson - Louis.
1506.Harry: Koleś, ona ma dziewczynę. Niall: I co? Piłka ma swoich graczy ale to nie znaczy że nie możesz strzelić.
1507.Modelki przerażają Niall'a bo są za perfekcyjne.
1508.What Makes You Beautiful było 3 najszybciej sprzedającym się singlem w 2011 roku.
1509. Minimalny wiek dziewczyny z którą chłopaki mogą się umawiać: Niall, Liam, Harry - 14, Zayn - 16, Louis - 17.
1510.Czasem myślę o tym żeby po prostu wrócić do domu - odpocząć, pograć na polu, być znów zwykłym sobą. Po prostu się relaksować. Myślę o tym żeby w przyszłości zrobić sobie przerwę, moja dziewczyna mówi mi że powinienem odpocząć, wyjechać gdzieś za granicę, po prostu oderwać się od wszystkiego. Zobaczymy.. - Liam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz