niedziela, 7 października 2012

Fakt Part 132

1531.Zayn woli się spać na plecach osoby, którą kocha niż wygodnie leżeć na łóżku. - Liam.
1532. Ilekroć jestem szalony/powariowany, wolę milczeć. Niechcę ranić uczuć kogoś innego, mówiąc rzeczy, których będę żałować. - Zayn.
1533.Nie masz nic przeciwko, że Harry dotyka twojej twarzy? Zayn: Nie przeszkadza mi to, no jej dotyka przez cały czas.
1534.Zayn prywatnie jest dokładnie taki jak w Video Diaries - Liam.
1535.Moja przyszła żona może być jednym z naszych fanów .. I naprawdę chce, aby nią była. - Zayn.
1536.Niall: Nasi fani są moją największą inspiracją do tego by iść naprzód. Liam : A nie jedzenie?
1537.Gdy Niall miał 15 lat poszedł do szkolnego Talent Show, śpiewał "The Man That Can't Be Move" a jego znajomy Kieron grał na girarze.
1538.Jeśli jest to legalne, ja poślubię jedzenie. - Niall.
1539.Gdy chłopcy rozmawiają między sobą, mówią o swoich fanach "nasze dziewczyny".
1540. Niall: Wczoraj widzieliśmy jak Harry płakał, ale nie wiemy dlaczego. Louis: Ja wiem. Harry: Jeśli powiesz to cię zabiję. Louis : Bonie dostał buziaka od swojej mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz