wtorek, 2 października 2012

Newsy

1.Macie już LWWY ? Ja niestety nie załapałam się na 1 nakład ale już zamówiłam LWWY w empiku ♥
2.Nowe fotki z tumblr'a 1D :








3.Audycje chłopców na 6 października :

4.Niall był wczoraj z Ollym w Nandos.
5.Z instagrama Fizzy :

6.Niall grał wczoraj w Fifę.
7.Zayn był wczoraj z rodziną.
8.Zayn jest dzisiaj w Londynie.
9.Harry jest jednak w LA był wczoraj wieczorem na koncercie Ed'a :








10.Liam i Danielle zerwali , Liam to potwierdził.
11.LWWY jest numerem 1 w 50 krajach.
12.Sony Music PL do końca tygodnia poda listę piosenek z TMH.
13.Wywiad Liam'a z The Sun ( na końcu mówi o tym że chce z Danielle zostać przyjaciółmi ) :

14.Wiadomość dla nas od 1D :

15.Danielle polubiła tą fotkę na instagramie :

16.Dom Hazzy :

17.Tatuaże Hazzy na rączce :

18.LWWY spadło na 8 miejsce na Polskim iTunes.
19.LWWY jest na 1 miejscu w Lajk Czart.
20.Niall o 20 ( czasu Pl ) zrobi Twitcama.
21.Jutro w The Sun będzie wywiad z Zayn'em.

1 komentarz:

  1. Anonimowy10/02/2012

    szkoda ze się rozstali :( nie mam jeszcze LWWY nie mam czasy pójść i kupić ale napewno bd miała:)

    OdpowiedzUsuń