niedziela, 30 grudnia 2012

Cześć tu Monika :)

Mam dla was nowy imagin tym razem o wszystkich ;>
Dziękuje Wam za wszystkie komentarze i jestem ciekawa co myślicie o tym...



Siedzicie w nagrzanym salonie. Nagle Zayn robi coś dziwnego…
-Zayn?Co ty robisz?- pytasz go
-Nic- odpowiada szybko i chowie coś za plecami
-Daj mi to lusterko- mówi do niego roześmiany Harry znowu Ci odwala?
-Nie dam Ci go- mówi Malik
-Wy tego nie rozumiecie…- śmieje się Lou – On rozmawia tam z Malikiem tym wiecie z One Direction
-To takie ciacho- mówi Liam i zaczyna bawić się włosami Hazzy
-Nie tykaj moich loków!- mówi
-Dlaczego nie? – pyta go.
- Liam lepiej go posłuchaj… ma obok siebie łyżeczkę- mówi Lou
-Niall coś długo nie wraca- mówisz
-Są dwa powody dlaczego jeszcze go nie ma…- zaczyna Zayn – być może zdał i poszedł to uczcić w McDonald,  albo nie zdał i tez poszedł się najeść…
Wszyscy składacie się ze śmiechu gdy nagle wchodzi Niall z pudełkiem pizzy
-Zdałem!!! – ogłasza
-Pora uciekać z drogi! – śmieje się Harry
Po chwili szczęścia i gratulowania siadacie na kanapie i jecie pizze.
- O mam cos dla Ciebie Lou, gdy  to zobaczyłem pomyślałem o Tobie - powiedział Niall i wyszedł do holu. Po paru minutach przychodzi z skarpetką w dłoni
-To prezent w skarpetce?- pyta go z lekiem Lou
-Lepszy prezent w skarpetce niż twoja noga- śmieje się Harry
-Jej to marchewka!- cieszy się Lou- to mój najlepszy skarpetkowy prezent jaki kiedykolwiek dostałem!
-Harry podobno dostałeś ostatnio bardzo fajny prezent- śmiejesz się.
-To była lokówka- odpowiada Ci chłopak
-Na pewno często z niej korzystasz?- padło pytanie od Lou
- Codziennie- mówi Harry
-Ja dostałem kiedyś plastikowego hamburgera!- mówi z rozpaczą Niall
-Pewnie byłeś załamany- mówisz mu
-Mój ząb był załamany- śmieje się
-Ha-  wybuchł nagle Lou- pamiętacie jak Zayn dostał stłuczone lusterko?
-To nie było śmieszne!- krzyknął Zayn z oburzeniem
-Jak dla kogo- odezwał się Liam
-Pokaz lepiej swoją łyżeczkę w kształcie żółwia – oddał mu Zayn
-Spadaj- powiedział Liam- foch
-Jesteście największymi debilami jakich znam- śmiejesz się
-Debil do debila jak dwa magnesy- skomentował Horan
-Oj kocham was
-Nie dziwie Ci się – mówi Zayn i znów zaczęliście się śmiać…


I jak podoba Wam się?
Mam taki pomysł, aby zrobić konkurs :)
Związany oczywiście z One Direction.
Co Wy na to? Wzięlibyście w nim udział?
                                                                                                              -Monika Bułka :*:)



6 komentarzy:

  1. Anonimowy12/30/2012

    Ja chętnie wezmę udział w konkursie :)
    A imagin świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/30/2012

    W konkursie wezme udział. : ) Ale.. przepraszam imagin beznadziejny. Trochę krytyki Ci się przyda. Jak kto woli, ale mi się nie spodobał. Dziekuje ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12/30/2012

    Wcześniejszy imagin był o wiele lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wezme udział w konkursie. Zrób go. Będzie ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imagin fajny xd zapraszam też na stronkę moją i koleżąnki <3 może się spodoba http://thisispassion1dandjb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/30/2012

    Dla mnie ten imagin był słaby, a tamten był taki sam jak na innej stronce tylko była zmiana bohaterów i trochę krótszy. Czekam na lepszy chociaż wątpie.

    OdpowiedzUsuń