poniedziałek, 31 grudnia 2012

Newsy / Informacja

Postanowiłam stworzyć zakładkę w której będą imaginy Moniki ,  żeby nie było nie potrzebnych kłótni .

1.Andy robi dzisiaj imprezę.
2.Nowy 1D World będzie w LA.
3.O 18:50 na Nickelodeon ICarly z chłopacami, a o 20:50 koncert UAN.
4.' Larry ' było dzisiaj w Trendsach.
5.Zayn i Perrie byli dzisiaj w sklepie w Weymouth.
6.Louis wieczór i noc spędzi z Eleanor i z przyjaciółmi.
7.U Niall'a w Londynie są przyjaciele z Irlandii.
8.Niall przedwczoraj :

9.Siostra Louis'a :


5 komentarzy:

  1. Anonimowy12/31/2012

    Bardzo dobry pomysł z imaginami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gDyż isz dlaczegusz poniewusz isz gdyrż, dletegusz isz, moja ciocia mojej mamy mojego brata mojego kuzyna i jego kolegi ma koleżankę która ma mamę która ma ciocię i ona ma mamę tesz a ta jej mama ma jeszcze jedno dziecko i ono ma mrówkę w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo Ci przeszkadzam?
      Jeśli Ci się nie podoba to nie czytaj moich tekstów i tyle!

      Usuń
    2. Anonimowy1/01/2013

      chyba kazdego wkurzasz -,-

      Usuń
    3. Bardzo proszę bez takich tutaj na moim blogu..

      Usuń