środa, 30 stycznia 2013

IMAGIN

Hej Wszyystkim :)

Na początku  chciałam życzyć spóźnione życzenia dla Patrycji
Życzę Ci wiec wszystko co najlepsze!
Spełnienia wszystkich marzeń ukrytych głęboko w sercu <3
Spotkania One Direction i innych idoli
Jak najlepszej pracy na blogu.
Dużo zdrowia i miłości :*:)

A Wy co tam porabiacie?
Od jak dawna jesteście już fankami chłopaków?
Gdzie zobaczyłyście ich po raz pierwszy?
Możecie pisac na moje GG : 459 303 88
Zawszę chętnie popisze więc jeśli komuś się nudzi to zapraszam!



Mam do Was pytanko ;DD

Czy ktoś w ogóle czyta moje imainy?
Odwiedźcie zakładkę i skomentujcie bo nie wiem czy jest sens dla kogo to pisać :P

Następne opowiadanie bedzie z Harry'm :*
Myślę, że sie Wam spodoba :)

Czekam na wasze opinie nie ukrywam, że zależy mi na nich :)
Chcę wiedzieć co o nich sądzicie :))

No  to życzę miłego dnia ;))

Monika Bułka

2 komentarze: