niedziela, 30 czerwca 2013

Nowy admin

 Cześć, mam na imię Wojtek. Jestem ogromnym fanem One Direction i zostałem nowym adminem. Bardzo Dziękuję Patii za to, że spełniła moje największe marzenie. Interesuję się sportem, podróżowaniem no i oczywiście muzyką. No i to chyba na tyle, mam nadzieję, że was nie zawiodę. Wszelkie pytanie możecie zadawać na mojego ask'a  http://ask.fm/blueblind901  ;>

                                                                                                                        Do zobaczenia       xxx

6 komentarzy:

  1. Anonimowy6/30/2013

    Jesteś pedałem? Żeby nie było, do pedałów nic nie mam, ale zawsze mnie ciekawi czy koleś który lubi one direction, biebera itp moze byc hetero.. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie jestem homo, ani bi ;> w pełni jestem hetero ..

      Usuń
  2. Anonimowy6/30/2013

    Skąd jesteś?

    OdpowiedzUsuń