piątek, 1 czerwca 2012

Fakt part 11

221.Raz, kiedy fanka chciała zrobić sobie zdjęcie z Harrym, ten powiedział, że ma wskoczyć mu na "barana", fanka zaprotestowała, bo"była za ciężka". Wtedy Harry wziął ją na ręce i powiedział do niej: "Nie, właśnie, że jesteś okay. Wskakuj."
222."Spędziłbym jeden dzień z fankami, ale tylko wtedy gdyby było trochę... ciszej." - Zayn.
223."Harry jest niesamowicie dobrym flirciarzem! Uwiódł mnie już kilka razy. CHOLERA!" - Louis.
224.Zayn kocha pikantne jedzenie.
225.Naprawdę Niall jest ciemnym brunetem.
226."Niektóre wypowiedzi Nialla są kompletnie bez sensu, a i tak śmiejemy się po nich, jak idioci." - Liam.
227."Chętnie chodzę nago. Czemu nie?" - Harry.
228.Kiedy Niall miał poznać Justina Biebera zamknęliśmy go w dźwiękoszczelnym studio, bo ciągle darł się, jaki jest szczęśliwy". -Harry.
229.Kocham to uczucie, kiedy przyłapuję dziewczynę na gapienu się na mnie. To słodkie." - Harry.
230.Harry pierwszy raz całował się w wieku 11 lat.
231.Niall kocha zielone oczy u dziewczyny.
232.„Jestem ogromnym pieszczochem." - Liam.
233.@Louis_Tomlinson siedzę na sofie naprzeciwko ciebie...wyglądasz seksownie. @Harry_Styles hahaha twoje włosy mnie uwiodły. @Louis_Tomlinson wiem... taki miałem plan.
234.Kiedy ojczym Harrego przyłapał go w łóżku ze swoją dziewczyną i zapytał go co robi, Harry odpowiedział "eee... Szukam pilota"
235.Zayn śpiewa najczęściej piosenkę "All Black"Chrisa Browna.
236.Idealna randka dla Nialla to jedzenie spagetti w szykownej restauracji.
237."Najlepszą częścią ciała dziewczyny są oczy." – Zayn
238.„Jestem ogromnym pieszczochem." - Liam.
239.Podczas kręcenia klipu do WMYB Niall bardzo często mylił się przy "na, na". Nigdy nie wiedział ile razy ma je zaśpiewać.
240.Raz Liam dał swojej fance numer telefonu,


2 komentarze: