piątek, 1 czerwca 2012

Newsy

1.Twitter zablokował ponad 200 tysięcy directioners za wczorajszy spam do 1D! Dlatego też tak dużo osób straciło followersy.
2.Niall grał w piłkę nożną z Ollym Mursem.
3.Chłopcy dziś grają w Detroit, podobno bedzie DJ Malik, którego nie było w Toronto.
4.Lou i El przedwczoraj:

5.Mama i siostra Harry'ego, Gemma:

6.Liam dzisiaj, raczej jego tyłek ;):
Zdjęcie: Takie tam, Liam słit focio.

7.Chłopcy dziś:
Zdjęcie: Chłopcy dziś :)

Zdjęcie: Liam dziś w hotelowym oknie!

Zdjęcie: Paul, Niall i Josh (Nosh Hevine *.*)

8.Marius'owi (przyjacielowi Liama, na tt @Mazzi_Maz) wczoraj śniło się, że Liam i Lou oglądali "Kacpra, przyjaznego duszka" a on uciekał ze wzgórza.
9.Chłopcy wczoraj w drodze do Detroit zatrzymali się w Wendy's:
Zdjęcie: Chlopcy wczoraj w drodze do Detroit zatrzymali sie w Wendy's

10.El i Louis w Starbucksie:
Zdjęcie: El i Louis w Starbucksie :)

11.Chłopcy wyznali, że będą zmienić fryzury.
12.Zayn zmienił zawód ?? hahhahaha:
Zdjęcie: Zayn aresztowany? ;>


Ale jestem wkurzona !! Usunęli mi konto za spam do chłopców !! A ja wysłałam do nich parę tweetów i to jest spam ?? Macie tu mój nowy nick  @Patricia_awww ;) Follujcie mnie ♥
Jak wam też usunęli napiszcie w komentarzu wasz nick to was followne, a jak nie to i tak napiszcie ;)
Followne każdego kto follownie mnie <33

1 komentarz:

  1. świetny blog ;)
    na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę ;]
    mi też zablokowali konto na tt ;/

    http://we-are-fighting-dreamers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń