czwartek, 21 czerwca 2012

Fakty Part 31

521.Zayn powiedział, że Rogan to jedno z jego imion.
522.Zayn był w X-Factorze w 2009, ale był zbyt zdenerwowany, żeby wyjść na scenę. Zrezygnował i wrócił za rok.
523.Gdyby Harry mógł zagrać w filmie, chciałby zagrać Harryego Pottera.
524.Harry przyznał się, że "raz, czy dwa" oglądał swoje zdjęcia na tumblrach i niektóre byłby bardzo interesujące.
525."Nie szukam teraz dziewczyny, ale mógłbym to zmienić, gdybym poznał kogoś wyjątkowego." - Harry.
526.Zayn, zapytany o jego nagie ciało, odpowiedział "Louis mówi, że jest gorące".
527.Louis marzy o lamborghini.
528.Louis jest przeciwko krótkim związkom. 
529. "Światła są gorące, wszystko jest gorące, ja też jestem gorący." - Niall.
530."Zawsze myślałem, że nigdzie nie pasuję, ale moje dalsze doświadczenia pomogły mi rozwinąć swoją osobowość." - Zayn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz