czwartek, 21 czerwca 2012

Newsy

1.Nowy tatuaż Josha :
" Faith " - wiara do góry nogami  trust - zaufanie

2.Synek Andiego z mamą :

3.Baby Lux wczoraj :

4.Zayn i Perrie wczoraj w Bradford :

5.Harry z Alli Simpson. Prawdopodobnie po koncercie na którym była :

6.Rodzina Tomlinsonów ma małego chomiczka o imieniu ELEANOR !!

7.Niall i Carlos z BTR wczoraj  :


8.Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!! Patrzcie Co Znalazłam To Jest Prawdopodobnie Niall I Ali McGinley jak się całują zdjęcie jest z paru dni :

9.Harry wczoraj :

10.Niall wczoraj :

11.Liam wczoraj :






Który wybierzesz ?













spałabym !!! ;**
Hasło do krzyżówki to : LITTLE MIX !!!

Pierwsze napisały do mnie :

1 komentarz:

  1. Fajne ;D mam nadzieję że tamto to photoshop.
    Haha ja zaczęłam klkać hehs wszystkich bym zakceptowała :)

    OdpowiedzUsuń